piątek, 6 kwietnia 2012

Prostownica Remington S6500




Uwielbiam ! nie zastanawiałam się długo czy ją brać. W sklepie kosztuje ok 199 zł jak ostatnio widziałam, natomiast ja kupiłam na allegro (oczywiście nowa) za 134 zł z przesyłką. Prostownica przychodzi razem z płytą na której pokazane jest jak prostować włosy oraz jak je kręcić, instrukcją obsługi i materiałem (nie wiem dokładnie jak to opisać) na,który możecie położyć rozgrzaną prostownicę.
Nagrzewa się do 250 stopni,ale dla mnie 190 jak najbardziej wystarczy. Producent zapewnia że nagrzewa się ona w 20 sek, co nie jest prawdą bo jak obliczyłam to ok. 40 sek. ale uważam że to i tak bardzo krótko.
Świetnie prostuje,wystarczy jeden ruch w dół i pasmo włosów jest wyprostowane. Kiedy się wyprostuje całe włosy to muszę przyznać że nawet po umyciu są nadal proste.Co może być wadą lub zaletą ;) Próbowałąm kręcić nią włosy, ale niezbyt mi to wychodzi. Chyba zostanę przy lokówce jeśli chodzi o kręcenie ;)).
Jak macie jakieś pytania to piszcie,chętnie odpowiem .

Pozdrawiam
watacukrowa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz