sobota, 7 kwietnia 2012

Dwa ulubione produkty



Krem HerbikaPlant. Jak dotąd mój ulubiony krem. Mam suchą cerę,a ten krem fajnie ją nawilża.Jest to krem półtłusty ,ale dosyć szybko się wchłania. Ma przepiękny świeży ,delikatny zapach ,ktory uwielbiam. Jest to już moje drugie opakowanie i sądzę że zostanę przy nim na dłużej. 
50ml, ok 6 zł

Odżywka do paznokci Lovely.Moje paznokcie od ciągłego malowania lakierami stały sie bardzo łamliwe. Płytka z paznokcia sama odchodziła.Na szczęście przeczytałam o tej odżywce. Muszę przyznać że na początku nie byłam do niej przekonana bo twierdziłam że co taka tania odżywka z Rossmana może zdziałać. Jednak się myliłam. Gdy paznokcie są znów w złym stanie od razu odstawiam na jakiś czas lakier i przez co najmniej tydzień używam tej odżywki jakieś 3 razy dziennie. Szybko się wchłania, bez zapachu. Stan moich paznokci naprawdę się poprawił. Stały sie twardsze, końcówki bielsze. Z pewnością jak mi się skończy kupię kolejną buteleczkę. ;)

Pozdrawiam
watacukrowa

3 komentarze:

  1. Również miałam ten krem awokado z Ziai. I potwierdzam,jest rewelacyjny. Już nie raz uratował mi skórę (dosłownie!). Jak skończę moje obecne kremy to znowu się w niego zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałaś może z tej samej wersji krem pod oczy ? Jestem bardzo zainteresowana tym produktem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo krem pod oczy ? nawet nie słyszałam że jest heh ;)

      Usuń