poniedziałek, 7 maja 2012

Zakupy








Buty CCC cena 59 zł. Z początku jak je zobaczyłam stwierdziłam że są trochę kiczowate, ale gdy je założyłam na nogę od razu zmieniłam zdanie. Wyglądają naprawdę bardzo ładnie i są mega wygodne. Pasują szczególnie do alladynek :)
Bluzka Cropp 34 zł.  Bardzo  spodobał mi się kolor i zamki po bokach. Jakościowo rzeczy z Croppa nie zaliczają się do dobrych ,ale na jedna bluzkę można sobie pozwolić. Może akurat nic się z nią nie stanie.

Pozdrawiam
watacukrowa


2 komentarze:

  1. W pierwszej chwili myślałam,że to pierwsze zdjęcie przedstawia taki biżuteryjny krawat na szyję, niezła zmyła. A to jednak sandałki, bardzo ładne, jak kolor bluzeczki z resztą. Natchnęłaś mnie na zakupy dziś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te sandałki!

    OdpowiedzUsuń